| TRAVEL LIST |

1.11.15

Gdybym miała drugie imię nazywałabym się lista, albo organizacja. Uwielbiam planować. Łapcie więc listę miejsc do których chciałabym się kiedyś wybrać

Może nie zwiedziłam jeszcze całego świata, ale mam zamiar! Kto nie lubi podróżować?! Przecież to najlepsza rzecz na świecie. Poznawanie nowych klimatów, miejsc, kultur, zwyczajów i przede wszystkim ludzi. To jest tak niesamowita sprawa. Szczytem marzeń jest możliwość podróżowania robiąc to co kochasz, jadąc w trasę koncertową, albo jakiś trip w ramach pracy. Świetne, cudowne, niesamowite, genialne. Dzisiaj mam dla was listę kilku miejsc do których mam nadzieję, że kiedyś się wybiorę.


1 | Pierwsze i najważniejsze, odwieczne miejsce do którego udam się za niecałe dwa lata - SYDNEY, AUSTRALIA. Od jakiegoś czasu moim największym marzeniem jest dostać się do szkoły w jednym z największych miast tego pięknego państwa jak również kontynentu. Więcej opowiem wam o tym za jakiś czas, kiedy będę się do tego już konkretnie przygotowywać. Tak więc trzymajcie kciukaski! 

2 | USA - NOWY JORK, KALIFORNIA, MIAMI, HAWAJE - Chyba większość ludzkiej populacji chciałaby chociaż raz odwiedzić te cudowne miejsca. Uwielbiam przeglądać zdjęcia z tych terenów. Kiedy byłam mała wydrukowałam sobie mapkę świata i zaznaczyłam na niej do których miejsc chciałabym kiedyś pojechać, zmieniło się dosłownie wszystko prócz USA. Odwieczne marzenie, które kiedyś na pewno się spełni! 


3 | EURO TRIP: PARYŻ -  LONDYN - OSLO - MEDIOLAN - RZYM - BARCELONA. Wiem, że kiedyś zrobię tą szaloną rzecz i wybiorę się w Euro TRIP. To jest jedno z moich większych marzeń. Wycieczka w najpiękniejsze miejsca w Europie w ciągu miesiąca. Włochy to coś w czym ostatnio coraz bardziej się zakochuję, kiedy widzę w filmach te piękne uliczki z restauracjami, wspaniale ozdobione z cudowną muzyką w tle - ohh rozpływam się.. 

4 | AMERYKA POŁUDNIOWA: BRAZYLIA, CHILE, WENEZUELA - Zawsze chciałam się wybrać w tamte tereny. Bardzo podoba mi się ich klimat i kultura. Kto by nie chciał zobaczyć słynnego widoku z Jezusa w Rio De Janeiro?! 

5 | CHINY  I JAPONIA: W którymś z miast w Japonii albo Chinach będę miała przesiadkę lecąc do Sydney. Ich kultura i klimat wydaje się bardzo interesujący, zawsze chciałam wejść do sklepu w Hong Kongu i nakupować tych ich kolorowych, interesujących słodyczy. Nie jestem zagorzałą fanką tych rejonów, ale gdybym miała okazję tam pojechać na pewno bym skorzystała. 

xxx

You Might Also Like

0 COMMENTS