| CONTRAST BEANIE |

26.10.15

Lubię beanie, a szczególnie te które kontrastują z moim kolorem włosów

Mówiłam wam już, że kocham z całego serca ciężkie buty? Uwielbiam je i mam ich dość sporo. Oczywiście wszystkie w kolorze czarnym. Nie wiem czy w moim życiu nastąpi kiedykolwiek moment kupna jesienno/zimowego buta w kolorze odmiennym od czarnego. Nie sądzę. Pasują do wszystkiego, są mega wygodne i ciepłe. Ostatnio zainteresował mnie sklep RENEE, mają niezłą ofertę butów na jesień i zimę właśnie takich jakie najbardziej lubię. 

Co do czapek - kocham jesień za nie! Beanie mam w domu pełno, szkoda tylko, że kiedy nakupowałam ich jak głupia miałam inny kolor włosów i aktualnie nie wszystkie pasują. Wszystko jest trudniejsze kiedy jest się rudym, teraz wiem co to znaczy #smuteq. 

| shoes - RENEE | leather jaccket - H&M | beanie - SH | jeans - SH | jumper - SH | 


  | photos by Marta Brodawka |

You Might Also Like

0 COMMENTS