| ADOPT A CAT |

17.9.15

Pamiętam jak wzięłam ją ze schroniska, była ostatnia smutna i malutka. Teraz ma już 4 lata i jest prześlicznym, uroczym i grzecznym stworzeniem. 

- "Mamo! Chcę pasa!"
- "Dziecko, pies w mieszkaniu, to już lepiej weźmy kota"
- "Dobra, weźmy kota"



Tak wyglądał mój mały stworek jakieś 3,5 roku temu. Ta malutka i słodziutka panienka nazywa się Coffee - jak kawa. Tylko, że po angielsku, bo przecież ładniej brzmi. Chyba nie będę wołać do kota: "kawa, kawa, gdzie jesteś?". Zaadoptowaliśmy ją kiedy byłam w pierwszej klasie gimnazjum i od tamtego czasu jest nieodłączną częścią naszej rodziny. Jest to najbardziej grzeczny i poukładany kot jakiego w ogóle widziałam na oczy. Nie wiem jak to się stało, ale ona nic nie niszczy, no może fotele, ale to naturalna potrzeba kota - niszczyć kanapy, nie wiedzieliście? Okej okej, nie jest aż tak święta, kiedy była jeszcze malutka, przegryzała mi dzień w dzień kable z słuchawek, myszek do komputera i ładowarek.. Już tak nie robi, na szczęście. 

Na początku chcieliśmy nazwać ją Jackson. I to też jest dość ciekawy paradoks bo zanim pojechałam do schroniska powiedziałam: "Chce kota w garniturze i skarpetkach". No i patrz, jak znalazł. Wygląda jakby ktoś założył jej białe skarpetki i marynarkę, jak u Michaela Jacksona. W sumie nie wiem czemu jej tak nie nazwaliśmy, może nie potrafiła zrobić moonwalku, nie wiem serio..

Podsumowując, jeśli zastanawiasz się czy nie sprawić sobie kota, a jesteś dość mocno zajętą osobą i potrzebujesz żeby zwierzę czasami zajęło się same sobą - KOT to najlepsza opcja! Pamiętaj żeby dobrze go wytrenować kiedy jest jeszcze mały, a potem to już sama przyjemność z życia z tą cudowną, małą (no może nie zawsze) i miękką istotką.

A i przy okazji nie zwracajcie uwagi na jej miny, po prostu nie lubi pozować i każde starcie z kamerą powoduje u niej lekką nerwowość, albo bardziej irytację. Myślę, że na drugim zdjęciu widać to idealnie: "Jak mnie nie puścisz, to w nocy nasikam Ci na głowę.."



| photos by Marta Brodawka | 

You Might Also Like

2 COMMENTS