| 6 THE BEST PRODUCTS FOR MY HAIR |

20.9.15


Zebrałam w jedno wszystko to czego moje włosy potrzebują do przetrwania w tym zanieczyszczonym świecie...
Historia moich włosów ostatnio coraz bardziej się rozwija. Kiedyś na mojej głowie, niczym nie naruszony, kolor w odcieniu ciemnego blondu żył sobie żwawo od dnia moich narodzin. Wreszcie w wieku 14 lat, szczerze mówiąc do teraz nie wiem co mnie nawiedziło, ale postanowiłam zrobić sobie bardziej złocisty odcień od tego co miałam na głowie. I wiecie co? Nie wiem dlaczego tak jest, ale prawie każde pierwsze farbowanie kończy się jakimś odcieniem rudości na głowie. Tak też skończyłam i ja. Kilka miesięcy później stwierdziłam, że ten kolor mi się nie podoba więc przyciemnię włosy. To był strzał w dziesiątkę. Od ponad półtora roku mam bardziej lub mniej ciemne włosy, które sprawiają, że moje rysy twarzy są bardziej wyraziste, przynajmniej tak mi się wydaje. Dzisiaj moja wizyta u fryzjera zakończy się bardzo fajnym efektem, który pokażę wam za jakiś czas. 

Wracając jednak do pielęgnacji moich włosów, najczęściej używam tych oto sześciu produktów poniżej. Są to kosmetyki, które najlepiej współpracują z moimi włosami i mogę powiedzieć, że jestem z nich bardzo zadowolona. Portfel jak i moje włosy są w tym momencie bardzo uśmiechnięte. 


1 | TAFT Keratin Hairspray 4 'Shwarzkopf''. Nie wyobrażam sobie życia bez lakieru do włosów, moje włosy rano są w takim wielkim nieładzie (zdecydowanie nie jest to ten artystyczny nieład), że zwyczajnie potrzebują logicznego ułożenia na mojej głowie. Ten lakier jak i te z firmy Syos są dla mnie najlepsze, nie sklejają włosów, można je wyczesać i co najważniejsze, po spryskaniu głowy nie zostawiają jakiś dziwnych szaro białych śladów. 

2 | BATISTE Dry Shampoo original. Przez dość długi czas nie potrafiłam przekonać się do wszelkiego rodzaju suchych szamponów. Szczerze mówiąc odkryłam to cudo kilka dni temu, dosłownie. Suchy szampon ratuje mnie prawie każdego dnia, chociażby w kwestii większej objętości. Wielki plus dla tej firmy! 

3 | DOVE Intensive Repair Shampoo. Używam szamponów z firmy dove od dobrych kilku lat. Kocham je całym swoim serduszkiem. Ten szampon czyni cuda na mojej głowie: raz - nigdy nie miałam bardziej miękkich włosów, dwa - cudowny zapach, trzy - mega łatwe rozczesywanie. Żaden inny szampon nie działa tak dobrze na moich włosach, a w połączeniu z odżywką, no po prostu poezja. 

4 | GLISS KUR Express Repair Conditioner 'Shwarzkopf'. Najlepsza z najlepszych odżywka w sprayu. Pięknie odżywia włosy i nadaje im połysk. Dodatkowo wzmacnia je od środka i możecie ją dostać w rossmanie za niecałe 14 zł. 

5 | ISANA PROFESSIONAL Repair Nutrition. Oj, ile mi zajęło, żeby przekonać się do firmy isana. A tu proszę takie zaskoczenie, kiedy to mama kupiła nową odżywkę. Ma ciekawą konsystencję, działa z moimi włosami na tyle dobrze, że po każdym myciu głowy, włosy są tak gładkie, miękkie i błyszczące, że to jest niemożliwe, za niecałe 10 zł. 

6 | Olej kokosowy nierafinowany. Przez długi czas używałam go jako wymiatacza toskyn z mojego organizmu i muszę do tego wrócić, bo przestałam kilka tygodni temu, efektem tego było dość spore wybielenie moich zębów. Ten olej ma tak wiele dobroczynnych zastosowań, to się w głowie nie mieści. Wybiela zęby (płukanie ust olejem, na czczo), pomaga pozbyć się toksyn z organizmu, odżywia wszystko na co go tylko wsmarujecie czyt. paznokcie, włosy, skóra - wszystkoooo! Można na nim smażyć, dodawać go do potraw. Cudo! 

Dajcie znać, jakie kosmetyki są dla was najlepsze :) 

You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. W jakim sklepie, w rybniku zakupiłaś ten duży słoik oleju kokosowego ? 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Koziołku obok biedronki, tej blisko plazy haha :)

      Usuń
  2. Nika I also use coconut oil :D

    OdpowiedzUsuń