| 6 FACTS ABOUT ME |

14.9.15


W środku czekają na Ciebie całkiem interesujące fakty z mojego iście ekscytującego życia (to nie była ironia, serio)

1 | Uwielbiam czekoladę i lody, a w połączeniu to odpadam w ciągu 5 sekund. Kocham słodycze i to jest zdecydowanie moja bolączka. No, ale cóż.. Ktoś przecież musi doceniać producentów milki, tak?  Więc dlaczego nie miałabym to być ja? Aaa no i taki mały szczegół, nigdy nie wierzcie mi kiedy mówię, że przestaję jeść słodycze. To z reguły trwa około 3 dni, a potem moje ręce dostają ogólnych wstrząsów i nie mogą obejść się bez chociaż jednej łyżeczki cukru na dzień. Istnieje jeden wyjątek, kiedy faktycznie staram się je kategorycznie ograniczyć, czyt. Mistrzostwa.

2 | Jestem najbardziej zorganizowaną osobą na świecie, każdej niedzieli planuję kolejny tydzień, każdego wieczoru kolejny dzień, planowanie to moje drugie imię, ale nie popadam w żadne obsesje. Po prostu kocham organizować i planować. Ale o tym napiszę coś więcej za jakiś czas. Jednak jeśli szukacie porad w tej kwesti, polecam się serdecznie. 

3 | Zaczęłam tańczyć kiedy miałam 6 lat, jednak moją drugą ogromną pasją jest śpiewanie. Zaczęłam się tym zajmować tak faktycznie bardziej około rok temu, dosłownie przez "przypadek" (nie sądzę, żeby one istniały). Na prawdę śpiewam od 7 lat, tylko nikt o tym wcześniej nie wiedział. Kiedy miałam 10 lat, mój nauczyciel muzyki w podstawówce zrobił mi traumę, zmuszając mnie do śpiewania na szkolnych jasełkach. Przez kolejne 6 lat, śpiewanie kojarzyło mi się z najbardziej przykrą i upokarzającą dla mnie rzeczą. Uwolniłam się od tego rok temu i wiążę z tym przyszłość :) 

4 | Jestem nieograniczoną marzycielką. Na mojej liście znajdują się m.in. podróż w trasę koncertową po całym świecie, studia w Hillsong College, Sydney Australia - już za dwa lata, piękny, przytulny dom, ale to o czym najbardziej marzę to bliskość mojego niebiańskiego Taty. To jest to o czym marzę i zakochuję się z każdym dniem coraz bardziej i bardziej, bo gdyby nie On moje marzenia nie miałyby większego sensu. Nigdy nie rozumiem dlaczego ludzie ograniczają się do małych marzeń, sami sobie tworzą bariery. NIE MA BARIER DLA KOGOŚ KTO WIERZY! NIE PRZESTAWAJ MARZYĆ, TYLKO UWIERZ, ŻE TO MOŻE SIĘ WYDARZYĆ. 

5 | Nie mam w domu telewizora. I aktualnie nie jest to super dziwna rzecz, ale wyrzuciliśmy go jakieś może 2 lata temu i od tamtego czasu nie mam styczności z telewizją. No może okazjonalnie. Tak więc nie piszcie mi, że coś leci teraz w telewizji i mam to zobaczyć teraz w tym momencie. No ciekawe na czym? Szczerze, nie brakuje mi tego płasko-wypukłego pudła, jak kto woli!

6 | Przez około 6 lat cierpiałam na lęki obsesyjno-kompulsywne. Nie potrafiłam spać nocami, miałam koszmary i przez ten okres czasu zasypiałam koło 4 w nocy i wstawałam o 7 rano, tak więc wyczerpanie na 1000%. Bałam się rozmawiać z ludźmi, wychodzić na ulicę, bałam się śmierci, Boga i w sumie wszystkiego co tylko można sobie wyobrazić. Byłam zdesperowanym forever alonem w dzieciństwie. Chodziłam do tysiąca psychologów, brałam leki i nic to nie dawało. Dopiero kiedy oddałam życie Jezusowi i dzięki pomocy pastora mojego kościoła zostałam totalnie oddzielona od jakiegokolwiek lęku. Aktualnie nie boję się dosłownie niczego, a to jest taki mały cud w moim życiu. Na prawdę nie poznalibyście mnie te kilka lat temu, zupełnie inna osoba, zamknięta i przerażona życiem. Tak więc polecam wszystkim, którzy się boją - taką oto ważną życiową decyzję :)

Mogłabym wam jeszcze tak pisać i pisać tych faktów, ale pomyślałam, że jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach na facebooku i tutaj na dole, gdyż bardzo chętnie nagrałabym dla was jakiś filmik typu Q&A! :) 

You Might Also Like

2 COMMENTS

  1. Ciekawe fakty! Pod względem organizacji jesteśmy bardzo podobne do siebie :D
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. sama jestem mistrzem planowania, codziennie myślę jak pogodzić bloga z pracą na etat, ćwiczeniami, domem i przyjemnościami ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń