| 100 METERS DEPTHS |

3.9.15

 Lubię głębokie kolory... 
Zaczęło się. Rok szkolny, umieram, już kartkówki, dlaczego? Przecież to pierwszy tydzień.. Przypominam sobie cały czas ten cudowny poprzedni post o wspaniałej jesieni, błagam żeby ona nadeszła jak najszybciej i żebym miała się już czym zachwycać.
Dzisiaj jest troszkę bardziej wyjątkowy post.. Tylko troszkę, bo tak się składa, że jest to setny post! Dopiero, a bloga posiadam już tak długo. To oznacza tylko tyle, że muszę pisać tutaj więcej, na różne tematy, nie tylko o modzie. Zdecydowanie, takie mam postanowienie. Mam nadzieję, że w miarę szybko będziemy świętować tysięczny post :) 

Również dzisiaj chciałabym pokazać wam moje zamiłowanie do koloru khaki.. To na serio źle brzmi, ale ten kolor jest cudowny. Uwielbiam parki w tym kolorze, płaszcze, spodnie, koszule i wszystko inne, fajnie ociepla moją cerę i podkreśla kolor oczu. Na tych zdjęciach mam jeszcze długie włosy i szczerze mówiąc jak na razie nie doszedł mnie jeszcze smutek z powodu ich drastycznego ścięcia, poza tym odrosną.. Ileż można mieć długie włosy. A co do looku - koszula z lumpa, jakżeby inaczej, spodenki z wyprzedaży, a to coś co mam na głowie, co większość ludzi kojarzy z jakimś turbanem jest moją materialnie spełnioną wizją. Uszyłam sobie kilka takich w ciekawych kolorach. Ostatnio doszłam do wniosku, że mieszkam w dość uprzedzonym mieście, mam wrażenie. Powoli się rozwija i jest coraz lepiej, ale jednak wyjście w takim czymś na głowie budzi sprzeciw u większości osób starszych. Halo, przecież to nie świadczy o tym, że przeszłam na jakiś buddyzm, hinduizm czy coś w tym stylu. Chociaż nawet jeśli, to co z tego? To tylko ozdoba na głowie, spoko opaska, jak kwiatek we włosach.. Po prostu :) 

| koszula/blouse - SH | spodenki/shorts - camaieu | balerinki/flats - H&M/DIY | opaska/headband - DIY | 

 | photos by Marta Brodawka |

You Might Also Like

3 COMMENTS

  1. buty są cudowne <3

    __________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the shirt and the shoes !

    Sara,
    www.thecrimeofashion.com

    OdpowiedzUsuń