| WHAT THE WORLD NEEDS NOW |

20.10.15

Zanim zaczniesz czytać, włącz ten kawałek - klik! A teraz pomyśl o kominku, cieple, super skarpetach w elfy, choince, lampkach, gorącej czekoladzie z piankami, pierniczkach, super piżamie w renifery i oglądaniu iście romantycznego zimowego filmu na kanapie wraz z Twoim kotem. 

Jako, że ostatnio z moją cudowną kuzynką (jej blog) mamy niezłą fazę na nadchodzące święta, zaczęłyśmy sobie wspominać dawne czasy i planować wspólne weekendy. Pomijając fakt, że aktualnie siedzę z opatrunkiem oka - tak! Tylko ja potrafię wbić sobie coś w oko podczas treningu. To jednak okres świąteczny nadal mnie wzrusza i kiedy o tym myślę po prostu jest mi ciepło w środku. 

Ale kurcze, nie o świętach dzisiaj! Jesień dopiero co się zaczęła więc dzisiaj poopowiadam wam o kilku niezbędnych atrybutach człowieka odpoczywacza (tak, jest przecież takie słowo)!

1 | KOC! Niezbędny, ogrzewa, kocha, nie zadaje pytań, najlepiej jak jest mega miękki i pachnący. Możesz go użyć do wszystkiego. Może posłużyć za pelerynę supermena w zimowy dzień, może chcesz czasami powiedzieć: "Co mi tam, raz się żyję" i pójść do sklepu po bułki właśnie w takim cudzie na plecach. Super koc dodatkowo gwarantuje spektakularne wejście do tesco! No i co najważniejsze, zawsze możesz przykryć marznącą babcię w środku supermarketu gdyby naszła taka potrzeba, przecież wszystko może się wydarzyć. Wielofunkcyjne cudo. 

2 | CZEKOLADA! Ona też jest niezbędna, gorąca z piankami. Ona już w ogóle nie zadaje pytań. W sumie to tyle w temacie bo i tak potem będziecie narzekać, że musicie zacząć ćwiczyć Chodakowską. 

3 | ZWIERZĘ! Ja mam kota. Nie wiem co Ty masz w domu. Psa, świnkę morską, konia, kreta, dziobaka. Różni ludzie - różne zwierzęta. Możesz to przytulić, o ile się da. Nie wiem jak kret zdaje egzamin, z dziobakiem nie próbowałam oglądać filmu, jednak kot to stworzenie, które z reguły albo Cię zleje i zaśnie, albo zacznie oczekiwać, że zamiast oglądać film, przez kolejne półtorej godziny będziesz patrzeć prosto w jego ogromne, zielone oczy, głaszcząc po grzbiecie wprowadzając go tym samym w stan ekstazy..

4 | MUZYKA I FILM! A teraz tak na poważnie. Romantyczne komedie w czasie jesieni powoli zamieniającej się w przedświąteczny czas, są najlepsze na świecie. Przecież te wszystkie sceny, gdzieś na przedmieściach, albo w centrum miasta, przystrojone ulice, wieczór, śnieg, jakaś para zakochana w sobie po uszy - czy to nie jest super. Oglądajcie tego więcej, sama nie mogę się zachwycać, a jak macie jakieś hity to piszcie w komentarzach :) 

You Might Also Like

0 COMMENTS