| PLANS & DECISIONS |

7.10.15

No czasami to tak w życiu jest, że zasypuje Cię ogrom pracy, nauki, zajęć i obowiązków, a potem nagle nie masz czasu kompletnie na nic i przez to, że robisz wszystko na raz - niczego nie robisz na 100 procent. Chcesz wiedzieć jak sobie z tym poradzić? 

Jesteśmy ludźmi, a nie maszynami! That's the point. Wrzuć troszkę na luz, tak jak ja ostatnio. Olej wszystko i odpocznij na kilka dni. Po prostu. Nie musisz być we wszystkim najlepszy, nic nie musisz nikomu udowadniać, zwyczajnie zwolnij i uspokój się troszkę.

Przez dość długi czas mojego życia musiałam wybierać między kilkoma pasjami, które z czasem kochałam równie mocno. W końcu przyszedł moment wielkiej konfrontacji życia codziennego i zgadnijcie cóż mogło się stać? Nie wyrobiłam.. Frustrowałam się.. Zatrzymałam się w miejscu..
Musiałam wybrać, czemu mówić "dzień dobry" przez kolejne kilka lat, a czemu "do widzenia". Zobowiązałam się usiąść sama ze sobą i pomyśleć cóż takiego jest w moim sercu. Dzisiaj wiem na razie tylko ja, za niedługo dowiecie się również wy. Za to dzisiaj mogę wam dać kilka rad jak podejmować ciężkie decyzje :)

1. | "Płacząca i rozwścieczona powiedziała tak.." Nigdy nie podejmuj decyzji pod wpływem emocji, po prostu nigdy w życiu tego nie rób. To najgłupsza i najgorsza pułapka na którą się nadziewałam w życiu. Potem tylko żałowałam wyborów podejmowanych w wodospadzie łez. Uspokój się, poczekaj kilka dni aż emocje opadną i wtedy podejmij decyzję.

2. | Pomyśl. Jak wiele z nas o tym zapomina? Szczególnie w dzisiejszych czasach. Zwyczajnie zapominamy pomyśleć. A to takie ważne i kluczowe. Serio.. To może się zacząć od kupowania ciastek w tesco mając o 2 zł za mało w kieszeni, a kończyć się na wynajęciu mieszkania za 324424500000000000 tysięcy dolarów i lekkiego przeoczenia braku pisięciu zer na koncie.. Ale wiecie, dla takich ludzi liczy się moment, chwila uniesienia, w ogóle carpe diem czy coś tam!

3. | Zrelaksuj się. Zrób sobie kakałko, zobacz film, pomódl się jak lubisz, posiedź paradoksalnie sam ze sobą i zastanów się dobrze, ale nie za długo haha! Czasami potrzebne nam są takie spokojne chwile kiedy możemy wsłuchać się w głos gdzieś tam w środku nas i najprościej zdecydować.

4. | Last but not least - Nie czekaj za długo! Jak już coś robisz to rób to dobrze, tak samo decydując. Nie zastanawiaj się milion godzin, nie kwestionuj równie wielkiej liczby argumentów za i przeciw, nie pytaj przesadnie zbyt wielu ludzi.. Bo wprowadzi Cię to w chaos życia. Nie będziesz wiedział gdzie iść i co w końcu robić. Nie zwlekaj z wyborem bo niezdecydowanie to również decyzja :)

PS. Wybaczcie mi chwilową nieobecność - złośliwość rzeczy martwych :( 

You Might Also Like

0 COMMENTS