| UNIQUE COLOUR |

6.8.15

Postów związanych ze stylizacjami ciąg dalszy. Nie umiem się już doczekać kiedy zakupię obiektyw do mojego canona, w końcu będę mogła robić posty o troszkę innej tematyce ze swoimi autorskimi zdjęciami. A teraz słów kilka o czarnym kolorze.

Obok białego jest to mój ulubiony kolor. Haha moje życie staje się tak bardzo kolorowe. Właśnie w tym momencie zastanowiłam się na tym czy to faktycznie moje ulubione kolory, ale potem doszło do mnie, że przecież lubię turkusowy, ale nie koniecznie na ubraniach, złoty, ale w dodatkach, bordowy też w sumie lubię. Okej cofam to. Lubię dużo kolorów, ale zależy na czym. Tak właśnie miało to brzmieć. Jeśli chodzi o biały i czarny to są to moje ulubione ubraniowe barwy, bo po prostu można je łatwo zestawiać. Mam w szafie dwie wielkie sterty czarnych koszulek i białych koszulek, a ostatnia mała stertka (no oczywiście, że jest takie słowo, mała, kochana, urocza stertka ubrań) jest zlepkiem kolorowych rzeczy, których z reguły nie noszę.. 

Dlatego zastanawiam się jakby tu zmienić swój dobór kolorów ubrań na coś bardziej pozytywnego.. 


| bluzka/blouse - no name | jeans -H&M | szpilki/hills - Deichmann | okulary/sunglasses - Sinsay |

| photos by Marta Brodawka | 

You Might Also Like

7 COMMENTS

  1. pięknie wyglądasz, śliczna stylizacja, ja też uwielbiam biały i czarny ale też różowy :D
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Ci w czerni! też zauważyłam u siebie w szafie, że mam prawie same czarne rzeczy i kilka kolorowych - których nie noszę ;d

    [ Blog ¦ IG ]

    OdpowiedzUsuń
  3. I just love this look.
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. That's a good look! ;)
    Have a nice weekend :)

    I follow you!
    If you comment my two posts, I will comment your five posts! :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  5. black is always beautiful, and so are you.
    following you now. check out my blog, too!

    x
    dahi
    http://www.strangeness-and-charms.com/

    OdpowiedzUsuń