| DIVERGENT |

24.8.15


 "Niezgodna" - tak nazywa się najlepszy film eveeeer. Nieważne, że ten lead nie ma kompletnie związku z moją stylizacją, ale "Niezgodna" ahhh..
Moje ostatnie dwa tygodnie wakacji wyglądają mniej więcej tak: ...................................................
Nie robię nic, kompletnie nic, oglądam filmy, jem, nie ćwiczę i jest super. Jak przerwa to przerwa. 

Takim też sposobem wpadłam ostatnio na "niezgodną" i zachwyciłam się w stu procentach. Szkoda tylko, że nie przeczytałam wcześniej książek. Ostatnio nadrobiłam "zbuntowaną" i pierwsza część trylogii zdecydowanie wiele bardziej mi się podoba. 

Dzisiaj troszkę krócej niż dotychczas, ponieważ za niecały tydzień wracamy do szkoły i zaczynam mieć coraz więcej na głowie. Białe spodenki to coś na co polowałam bardzo długo, ale nie potrafiłam znaleźć żadnych fajnych i w miarę tanich więc je uszyłam. Koszulka zasadniczo z lumpa, bo jakby wyglądał zestaw bez chociaż jednej rzeczy z lumpa? Dziwnie, w moim przypadku oczywiście.

| bluzka/blouse - SH | spodenki/shorts - HANDMADE | buty/shoes - SAMMYDRESS | torba/bag - adidas|




| photos by Marta Brodawka |

You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. You look so cool !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się :)


    __________________
    fashion, makeup i nie tylko
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, super jest torba Adidasa :)
    Zapraszam na nowy post z relacją z Turcji ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. You look lovely !

    Sara,
    www.thecrimeofashion.com

    OdpowiedzUsuń