| FOUR FIVE SECONDS |

31.7.15


Grandma's shoe! Kocham te buty. Jeszcze jakiś rok temu mówiłam, że nigdy w życiu nie kupiłabym tak okropnego buta.. A jednak... Potrzebowałam fajnych, całkiem trwałych klapek. I oto są! Rodem z szafy babci, ale z wielkim przekonaniem mogę powiedzieć, że są to jedne z najwygodniejszych klapek jakie miałam.


 Po tym jak się do nich troszkę przekonałam, zaczęłam szukać w sklepach i szczerze mówiąc odepchnęła mnie cena. Jak to ja, mistrz wyprzedaży, poczekałam i zgarnęłam je za grosze. Jestem pewna, że przechodzę w nich cały sierpień i kawałek września.

Koszulki, koszuleczki. Jakiś czas temu mój dobry znajomy wyszedł z pomysłem robienia odzieży ze słowami, które nam Polakom, często sprawiają największą trudność. Pomysł bardzo mocno mi się spodobał, więc stwierdziłam, że pokażę co nieco na blogu. To jest jeden z kilku zestawów ze "schizofrenia, na pewno, naprawdę" w roli głównej, które mam w planie zrealizować. Uwielbiam koszulki, które są bardzo dobre jakościowo, miękkie i przyjemne w noszeniu. Proszę bardzo, nie dość, że materiał jest wręcz genialny to dodatkowo nie jest to zwykła biała tkanina, gdyż posiada fajny motyw w postaci mokrego materiału :) 


| katana/denim jacket - SH | koszulka/blouse - Wojtek Karnowka | spodnie/pants - SH | klapki/flats - H&M| pierścionek/ring - H&M |



| photos by Marta Brodawka |

You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. Really cute look ! Love the shoes a lot !

    Sara,
    www.thecrimeofashion.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześwietnie wyglądasz! Uwielbiam takie stylówki :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/08/antiquites.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. You look gorgeous !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń