Run for a good health..

17.2.14


Czy wy też tak jak ja lubicie biegać? Jak na razie nie ma na to dobrej pogody bo jest okropnie zimno, ale już za niedługo wiosna! Bieganie jest najlepszym i najszybszym sposobem na spalenie zbędnego tłuszczu, jeśli robi się to oczywiście regularnie. Osobiście preferuję 150 metrów sprintu, 200 metrów truchtu na zamianę. Za jakiś czas mam zamiar zrobić notkę o moim codziennym jedzeniu, treningu i stylu życia :))

/Kurtka/Jacket - CUBUS / Legginsy/Leggins - SH / Bluza/Jumper - H&M / Buty/Shoes - NIKE/


pics by Sonia Czarnecka :*** 

You Might Also Like

25 COMMENTS

  1. Love your sporty look :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabieram się do biegania i zabrać się nie mogę. Strasznie mnie nudzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. U look so nary for your run.. I like your sneakers
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie biegałam w plenerze. Zimne wiatry trochę mnie odstraszają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne butki, mam podobne tylko w innych kolorach :) Ja bardzo lubię biegać, mogę to robić bez przeszkód cały rok, żadna pogoda mi nie straszna, po prostu mam bieżnie ;-) Moim zdaniem jest sto razy lepsza niż jakby biegać na świeżym powietrzu. Wtedy zawsze boli mnie krtań. Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde - ciągle próbuje się zmusić do biegania. Zazdroszczę chęci :)


    www.nawieszakach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz:)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Looking good! i've started working out recently too :)
    xx
    www.JuneWantsItAll.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię biegać :(

    Pastel-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. You look sooo good in sportswear haha, very impressive! The shoes are amazing and I love how you did you hair! Maybe I should try to be a little more glamorous next time I go for a run, too..

    OdpowiedzUsuń
  11. Bieganie to moja pięta Achillesa.. Świetnie wyglądasz i masz piękne buciki!:))

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  12. Great photos :)
    Do you wan to follow each other, let me know on my blog :)

    http://danadimitras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I really need to get back into running, I love your clothes!
    This is a really great post :)

    Kendra
    xx

    Blog: Stolen Inspiration
    Instagram: KendraAlexandra
    Facebook: StolenInspiration

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your Blog
    Would you like us to follow each other ?
    if yes, just follow me and let me know so i can follow you back

    www.shaunasharp.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bardzo lubię biegać ;-) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love sneakers!! <3

    XO Jacquelyn
    www.thestyleworthwhile.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Love your shoes!

    xx stephalsay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. AMAZING post dear :) your blog always makes me smile

    Check out my new post...lovely Scandinavian decor details :)

    Have a fab week

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Kurteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. :) uśmiechnęłam się patrząc na te zdjęcia :)

    zapraszam do mnie nowy post, także z nike

    http://eviczek.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  21. love your posts!

    http://stylebycynthia.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń