The End...

4.7.12


Hej! Niestety, skończyło się... wróciłam do Polski i jestem jak na razie załamana atmosferą tutaj, ale mam nadzieję ,że szybko to minie. Zawsze tak jest po wakacjach. Tęsknię bardzo za tamtym klimatem, a jeszcze bardziej za ludźmi.. Mam nadzieję,że tam jeszcze kiedyś wrócę, bardzo bym tego chciała :) Z całą pewnością mogę stwierdzić ,że to były najlepsze wakacje od jakiś 5 lat, naprawdę..No ale cóż nie będę się więcej rozczulać, jeszcze przez kilka dni będę dodawała zdjęcia z bardzo słonecznego miejsca, a potem notki przybiorą troszkę innej postaci ; ))



Outfit: koszulka: Calvin Klein, spódnico-spodnie: bershka, torba: Cubus, okulary: iloko.pl 

You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. animacje jakie świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i boska stylizacja ;-)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. oo w jakim hotelu byłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam w hotelu, byłam w domu u mojej cioci ; )

    OdpowiedzUsuń