| DO YOU LIKE YOUR HAIR? |

17.10.15

Dobrze wiem, że jesteś kobietą i nie lubisz swoich włosów, a jeśli lubisz to znajdujesz się w pewnie jakiś dwóch procentach populacji na ziemi, która je lubi..

Ile razy słyszę jak dziewczyny narzekają na ich włosy. Nie ten kolor, za długie, za krótkie, mam loki chciałabym proste, a te co mają proste chciałyby loki (JA). Już kiedyś wypisywałam wam elaboraty na temat moich włosów, jakieś 10 postów temu. Ale dzisiaj chciałabym wreszcie dojść do sedna - dlaczego, jeśli ktoś ma loki, chce mieć proste włosy i na odwrót? Tell me why? 

Eksperymentowałam ze swoimi włosami setki razy, zmieniałam kolor, prostowałam kręciłam, podcinałam, robiłam szalone fryzury i inne takie. Ale nigdy tak naprawdę nie lubiłam nosić swoich prostych aktualnie naturalnych włosów. Czemu? Chyba uważałam, że inne włosy pasują do mnie wiele bardziej niż moje naturalne. Aktualnie nie boję się eksperymentować z włosami bo nabrałam do siebie pewnego dystansu.



Jeśli funkcją makijażu jest podkreślić moje naturalne zalety, to podcięcie włosów z tej czy z tamtej, albo zmiana koloru powinna zawsze podkreślać - kolor oczu, rysy twarzy itp, a nie robić z Ciebie klauna. Myślę, że to wszystko bierze się ze swego rodzaju braku pewności siebie? W sumie zostałam stworzona z prostymi włosami, a nie z afro (niestety) więc dlaczego miałyby mi one nie pasować?
Uważam, że fajnie jest od czasu do czasu coś zmienić, ale nie popadać jednak w obsesje i farbować się co tydzień :) 

You Might Also Like

2 COMMENTS

  1. Odpowiedź na to pytanie jest banalnie prosta :D Zawsze jest tak, że chcemy mieć to czego nie mamy lub mieć nie możemy, a ma to ktoś inny ;) Pewnie jest to jakieś zjawisko psychologiczne, które ma jakąś specjalną nazwę, ale ja jej nie znam :P

    OdpowiedzUsuń