| BE SOMEONE |

14.10.15

Bądź dla kogoś kimś inspirującym, kto sprawia, że druga osoba chce być taka jak Ty! Pomysł z motywowaniem was do działania, cokolwiek robicie i chcecie osiągnąć mega mi się spodobał, dlatego dzisiaj mam dla was coś fajnego.

Od dnia dzisiejszego, na moim facebooku będą pojawiały się posty oznaczone hasztagiem #motivation. Na każdy dzień mam dla was coś inspirującego co motywuje i zapala do działania również i mnie. Jeśli podoba wam się quote na dany dzień - lajkujcie, udostępniajcie, nie bądźcie martwi w sieci. Przeczytajcie więcej o tym u mojej cudownej Anny - Lajki, komentarze, udostępnienia, dyskusje!.

Co chcę tym osiągnąć? Przede wszystkim chcę umilić ludziom przeglądanie fejsa haha! Ale to jest fakt. Chciałabym żeby młodzi ludzie przestali się poddawać na byle porażce i zaczęli sięgać po swoje marzenia. W sumie nie tylko młodzi, wszyscy! :)

Bądź dla kogoś kimś, kto sprawi, że druga osoba będzie chciała być taka jak Ty! Nigdy nie wiesz kogo inspirujesz więc się nie poddawaj. Jak często po prostu zwalniamy w życiu, poddajemy się i przestajemy widzieć sens? Ale sens jest, istnieje i nie poszedł spać! Każdy ma inny cel, ale uważam, że techniki motywacji są w każdym przypadku takie same. Ostatnio łapię się na tym, że z powodu miliona wewnętrznych emocji odpuszczam w różnych kwestiach. Pamiętacie co mówiłam o okolicznościach w ostatnim poście? One nie mają większego znaczenia.Więc do pracy rodacy, działajmy. Obserwujcie mnie na facebooku, każdego dnia czekają na was nowe niespodzianki! 

You Might Also Like

0 COMMENTS