| FAVOURITES #1 |

8.9.15


Tak sobie dzisiaj myślałam o moim blogasku i doszłam do wniosku, że wporzo by było gdybyśmy się lepiej poznali, jest was całkiem sporo, a nie wiecie o mnie jeszcze zbyt wiele. Dlatego co miesiąc będę wam robiła coś co możecie kojarzyć z kanałów na youtubie, a więc zapraszam na FAVOURITES #1

FAVOURITES, czyli inaczej coś co w danym miesiącu zachwyciło do tego stopnia, że muszę wam to pokazać i się podzielić. Zaczynajmy więc!

| POLIGON 12 |


 Chyba, każdy kto kiedykolwiek czytał mojego bloga, albo chociaż troszkę mnie zna, zdążył zauważyć jak bardzo kocham  Boga! I to jest pierwsza rzecz, która wiąże się z tym co niezwykle mnie zachwyciło na początku pięknego września. POLIGON 12 to nabożeństwo młodzieżowe, dość szalone i wręcz genialne, gdzie młodzi ludzie mogą zobaczyć, że życie z Bogiem jest całkiem super (tak, istnieje takie połączenie). Na początku mieliśmy dziką zabawę  połączoną z integracją, potem uwielbienie w którym mogłam się spełnić jako worshipowa wokalistka jak widać na zdjęciach wyżej, następnie było świadectwo, czyli kilka słów od osoby, która przeżyła coś z Bogiem i po prostu się tym dzieliła (czyt. tym razem byłam to ja w temacie bulimii). A na koniec było Słowo dotyczące szkoły, które głosił pastor Adam Piątkowski z Wrocławia. Było po prostu świetnie, znajdziesz nas na facebooku, czuj się zaproszony i wpadaj na kolejny w listopadzie :)

Wrzucam jeszcze kilka dobrych zdjęć z uwielbienia w wakacje, każdego piątku spotykaliśmy się na działce z młodzieżą z naszego kościoła, spędzaliśmy ze sobą czas i wieczorem wielbiliśmy Boga, był czadowy klimacik, sami zobaczcie;


| WŁOSY |


Tak obcięłam włosy, jest to prawda, a nie jakaś ściema. Stwierdziłam, że kobieta zmienną jest, a przecież włosy odrastają. Nie rozumiem dlaczego niektórych ludzi to bulwersuje, faktycznie były długie, ale to moje włosy i postanowiłam je ściąć. Odrosną - odrosną. Tylko nie wiem jak to się dzieje, że one się automatycznie prostują jeśli naturalnie powinny się mocno kręcić.. Nie wiem, no nie wiem.. Ale zdecydowanie lepiej się czuję, zmiany są super!

| MUZYKA | 


Ten punkt będzie się powtarzał oj bardzo, bardzo, bardzo często. Uwielbiam, kocham, słucham maniakalnie muzyki. Jakbym się miała określić słowem byłby to wojownik (takie mam przekonanie, jestem super wojownikiem kurcze!), albo muzyka. I gdybym mogła wydziarałabym to sobie na przedramieniu. Tak bym zrobiła, Okej, ale wracając do super muzy w tym miesiącu to macie kilka linków do kawałków, które mnie rozkładają, rozpływam się mmm <3


Słucham bardzo różnej muzyki jak widać.. Następnym razem poukładam to jakoś logiczniej.. 

Tak więc to by było na tyle, fajnie jeśli przeżyliście do końca tego posta bo popełniłam rozpisanie się. Teraz mam zamiar randkować z matematyką i stroną bierną z angielskiego, dlatego see ya, trzymajcie się :* 

P.S. Pamiętajcie żeby dodawać mnie na snapie: n_kampe i instagramie! :) 

You Might Also Like

1 COMMENTS