| HI THERE SUMMER! |

7.7.15



Czy tylko ja tak bardzo kocham lato, że mogłabym żyć w klimacie co najmniej śródziemnomorskim? 
Lato jest genialne, zero szkoły, czas na swój rozwój, ciepło, miło, przyjemnie, owoce, plaża, woda. Czego chcieć więcej? Chociaż, chwila moment. Istnieje jeden wielki minus lata.

Otóż jest to spalona skóra po zbyt długim opalaniu, tak jak zrobiłam to ja Nikola Kampe, dzisiaj w godzinach popołudniowych. Mała rada na przyszłość. Nie wierzcie ludziom, że kremy z filtrem to badziewie. To nie jest badziewie, to działa i chroni skórę. Nie musicie wyglądać potem jak zgrillowane kurczaki tak jak stało się to dzisiaj w moim przypadku.. Tak więc powracam do moich ukochanych angielskich fiszek i zostawiam wam kilka zdjęć z całkiem uroczego spaceru :)


bluzka/blouse - GinaTricot / spodenki/shorts - no name / buty/shoes - H&M   

You Might Also Like

7 COMMENTS

  1. Zdjęcia są super!
    Ja zawsze używam kremów z filtrem - nie ryzykuję.
    Zapraszam na nowy post ;-) Pozdrawiam
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! I really liked your blog: it is interesting and exciting, makes coming back here again and again) I am happy to follow you through the GFC! :)

    With love, Nastya Deutsch ❤
    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześwietne zdjęcia! Mega wyglądasz :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/07/summer-must-haves.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń