| ELEVATOR FREAK |

11.7.15


Jest już dosyć późno, a ja wpadam na pomysł dodania posta na temat zdjęć w windzie. Tak.
Teraz poznacie tajemnicę mojego życia. Za każdym razem kiedy rano wchodzę do windy w moim bloku robię jakże popularnego selfiacza, a to wszystko za sprawą..

Stylu. A dokładniej tego, że przez dość długi czas nie potrafiłam jasno określić swojego stylu ubierania, więc postanowiłam codziennie robić zdjęcia tego jak wyglądam. I otóż to: simple, comfy&casual.

 Doszłam do wniosku, że chyba najbardziej zależy mi na wygodzie.. Prostota sama w sobie do potęgi. Uwielbiam wszystko co luźne od koszulek po sukienki, wygodne koszule i swetry w mojej szafie siedzą na samym 'początku', wszelkiego rodzaju podziurawione spodnie (+ to co zawsze słyszę: "Ahh, ja Ci chyba kupię nowe spodnie" lub "ooo! Masz dziurę w spodniach!!!").
Tak, lubię oglądać pokazy mody, wiedzieć co jest aktualnie na topie i jak wyglądają ludzie w Australii czy USA, ale nie jest to mój najczęstszy wyznacznik podczas porannego stania przed garderobą i zastanawiania się co ubrać?

Uwielbiam kiedy wszystko jest proste. Jestem po uszy zakochana w ubraniach z Brandy Melville czy American Apparel. Prostota ma w sobie ogromne piękno. Zachwyca mnie w designie jak i w modzie, kocham kocham kocham wszystko to co prosto uszyte. I co ciekawe ostatnio odkryłam, że styl hippie jest również bliski memu sercu. Jestem wielką fanką luźnych, lnianych sukienek z długimi rękawami i jakimś ciekawie wyciętym tyłem czy równie wygodnych koszul w stylowy wzór.
'Stay Casual' zdecydowanie jest wyznacznikiem tego co ubiorę o poranku :)


You Might Also Like

1 COMMENTS

  1. Świetne stylizacje!

    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń