| BACK TO LIFE |

16.5.15


Po ponad rocznej przerwie w pisaniu i blogowaniu, stwierdzam, że nie potrafię się bez tego obyć. Blogowanie jest częścią mnie, tak samo jak taniec czy muzyka. Cóż więcej pisać, cudownie jest znowu mieć z wami kontakt, czytać wasze urocze komentarze i wiedzieć, że jest tutaj więcej niż 10 osób. Jak już wspominałam, miałam dość dużo czasu do namysłu...

Doszłam do wniosku, że nie chcę pisać tylko i wyłącznie o modzie, od teraz LOOKBOOK to blog lifestylowy, będziecie mogli tutaj poczytać o wszystkim co jest związane ze mną, moje przemyślenia, przekonania jak również upodobania, zdarzy się też czasem jakiś film z coverem czy choreografią. Oczywiście nie zabraknie kultowych postów typowo modowych, jest to nadal jedno z moich większych zainteresowań. Tym razem chcę poświęcić się LOOKBOOKowi w wiele większym stopniu niż jak dotychczas. Po wielu słowach zachęty i pytań kiedy blog znowu ruszy, jestem mega zachęcona i już nie mogę się doczekać momentu kiedy wpadnę w taki fajny wir planowania i wymyślania postów.

Dzisiaj, w związku z tym iż jest to pierwszy post po tak długiej przerwie, chcę wam pokazać bardzo casualowe, ale piękne i subtelne wydanie czarnego koloru. Od momentu kiedy zmieniłam kolor włosów na "lekko" ciemniejsze, pokochałam wszelkiego rodzaju szminki w bardzo mocnych odcieniach. Dlatego też mocno pomarańczowa pomadka idealnie sprawdziła się w tym zestawie. Siateczkowa koszulka ze wstawkami z koronki na którą naszyte są koraliki jest moją jedną z większych zdobyczy w lumpeksie, idealnie sprawdza się do prostych i klasycznych zestawów z nutką koloru na ustach. Do tego skórzane buty na lekkim obcasie i voilà!
koszulka/blouse - SH / spodnie/pants - no name / buty/shoes - H&M / szminka/lipstick - Bell 04



zdjęcia/photos - Marta Brodawka :* 

You Might Also Like

5 COMMENTS

  1. bluzka robi furorę :) sliczna jest <3

    ____________________________
    poczuj się jak we Francji
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością oczekuje nowych postów, świetnie że zdecydowałaś się do tego powrócić :)

    OdpowiedzUsuń