Room Tour..

7.10.13


Hello! Zanim przejdę do tematu postu chciałabym wam bardzo podziękować za tyle komentarzy i ,że jest was już praaaaawie 300 ;* Fajne jest to uczucie kiedy wiem,że ktoś czyta mojego bloga, naprawdę bardzo wam za to dziękuję ;* 
-------------------------------------------------------------------------------------
Room Tour! Dzisiaj pokażę wam, mój nowy pokój, o którym wspominałam już kilka miesięcy temu i dopiero ostatnio się za to zabrałam. Teraz mam wiele więcej miejsca, ogromną, piękną szafę i wymarzone metalowe łóżko z lampkami! 


/BEAUTY&WORK SPACE/


Tak mniej więcej wygląda moje miejsce do nauki, pracy i upiększania. Przy nim spędzam najwięcej swojego czasu. Uwielbiam te biurko bo naprawdę dużo mogę w nim pomieścić. Kupiłam je w ikei jakieś 2 lata temu i trzyma się całkiem dobrze jak na mebel z ikei. Na półce trzymam większość rzeczy do makijażu, biżuterię, lakiery, okulary przeciwsłoneczne itp. Tutaj zwykle odrabiam lekcje o kosmicznych porach i do was piszę ze mojego fantastycznego już prawie stacjonarnego laptopa, ale ważne,że przynajmniej go mam i piszę, prawda? :)  
---------------------------------------------------------------------------------


/SLEEPING TIME/

Marzyłam o tym łóżku już dobre kilka lat... I w końcu je mam <3 Zawsze chciałam metalowe białe łóżko obwieszone lampkami, nawet już kiedyś o tym pisałam -> klik. Kocham je i nie zamieniła bym go na żadne inne! Uwielbiam w nim siedzieć, pod toną koców, pić gorącą czekoladę, oglądać SYTYCD albo Glee i na kilka godzin niczym się nie przejmować..
---------------------------------------------------------------------------------

/MEMORIES/

W moim pokoju jest bardzo dużo "przypominajek", czyli przedmiotów, które przywołują mi pewne wspomnienia. Najlepszym tego przykładem jest kawałek ściany nad moim biurkiem na którym często (może nawet zbyt często) wieszam kartki z listą rzeczy, które muszę zrobić czy kupić, gdyż ostatnio jestem okropnie zapominalska. Mój poprzedni pokój był cały w zdjęciach i plakatach. Nowemu pokojowi wolałam tego oszczędzić i tym razem tylko połowę swojej ściany przeznaczyłam na zdjęcia, które są dla mnie ważne i przypominają mi o pewnych miłych rzeczach. Większość z nich to zdjęcia z mojej tanecznej przeszłości, pełno jest tam zdjęć naszego zespołu :) Jakieś 3 lata temu postanowiłam stworzyć sobie małe pudełko wspomnień, które od czasu do czasu otwieram. Siadam wtedy z gorącą czekoladą czy herbatą i czytam te wszystkie zabawne listy i rysunki, które kiedyś robiłam jak byłam mała. Mam tam nawet opaski wstępu na mistrzostwa sprzed dwóch lat,naklejki z numerkiem z castingów i koperty, które dostałam ze współpracy przeróżnymi firmami. Te znaczki pocztowe z Hongkongu czy LA są takie wspaniałe ;D


/CLOTHES/

Teraz, muszę przyznać,że moja szafa jest naprawdę ogromna, zajmuje prawie 2/3 mojego pokoju. Ma przesuwne, białe drzwi na których brakuje mi tylko lustra. Chociaż nie wiem czy lustro na szafie to dobry pomysł z moją niesamowitą ostrożnością.. Jedna część szafy ma półki, na dwóch ostatnich mam same buty a na reszcie, ubrania. W drugiej części trzymam wszystkie swoje sukienki na zawody, koszule, kurtki, swetry, torby i paski :) 
---------------------------------------------------------------------------------

Więc tak wygląda mój pokój.Nie jest w pełni skończony, muszę powiesić jeszcze panoramę NY, drążek baletowy, lustro i jeszcze kilka innych rzeczy, pokażę wam to, mam nadzieję w jak najbliższym czasie. Mam nadzieję,że wam się spodobało ;* 
+ przydałby mi się jakiś dobry aparat. Nie, nie mam własnego aparatu, może tak, nie mam własnego DOBREGO aparatu. Zastanawiam się nad Nikonem 1? Czy ktoś z was go ma? Jak go oceniacie? :) 


YOU CAN FOLLOW ME ON:

LOOKBOOK.NU - www.lookbook.nu/nicolk
ASK.FM - www.ask.fm/BeeBlow

You Might Also Like

29 COMMENTS

  1. Great Post, and pretty room:)
    follow you, too!

    OdpowiedzUsuń
  2. Everything is so well organised in your room, lights on your bed look beautiful
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  3. What a lovely room! Love how you arranged your photos, I did quite the same for my room haha :)
    And your bed is so pretty!

    Love, Lory xx

    http://nomoneyforhighfashion.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale porządek.!:)
    Świetne łóżko. :)
    Zazdroszczę Ci takiego ładnego pokoju.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post, love every single photo:)
    Hugs :)

    http://fashionalatic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. congrats for your blog! it's beautiful!

    Thanks for stopping by! New post in BLOG.THE.DREAMS.COM kisses!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł ze zdjęciami! świetny, przytulny pokoik :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh.. jaki cudowny pokój ♥
    Wypatrzyłam tu wiele takich samych rzeczy co mam u siebie :D

    http://dotsandlaces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Loved the idea to follow each other, follow you via GFC (was already your follower here) and Lookbook :)
    Waitting for you now hun,
    Have a great day...

    http://fashionalatic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a lovely room! :) xx

    adaliascloset.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Pretty room! love how you stylied the photos !

    I followed you back ! Don't forget to put "show on the timeline" ;) on FB

    Kisses
    Hannah
    Elegantesque Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna organizacja przestrzeni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pokój jest cudowny, zwłaszcza ciuchy <3 <3



    blueandmango.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for showing us around your private space. You definitely kept it neat and clean =)

    P.S. Regarding the question you asked about what camera I'm using, it's a Canon D60.

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się to rozmieszczenie zdj na ścianie:) w ogóle fajny blog:))

    OdpowiedzUsuń
  16. what an organised and adorable room
    Will you like to follow each other?
    Let me know
    Love

    Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely blog you have here :) I'm running two giveaways in my blog :) I'd love it if you enter :)
    http://www.bighairloudmouth.com/sammydress-giveaway.html
    http://www.bighairloudmouth.com/giveaway

    Love Nyt,
    from
    BIG hair LOUD mouth
    FACEBOOK
    BLOGLOVIN

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello, your blog is fantastic. follow me and I follow you? Kisses and hugs.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. OMG. I love your room! I'm getting a lot of inspiration from your post.

    I followed you. Hope you can follow back. xoxo

    http://urhappybunnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. love how you organize your glasses!! i might copy you hahaha

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Room Tours! Zawsze z wielką przyjemnością odwiedzam prezentowane wnętrza (muszę przyznać, że dekoratorswo to jedna z moich pasji i uwielbiam inspirować się pięknymi wnętrzami!). U Ciebie zaciekawił mnie oryginalny wieszak na okulary i zdjęcia rozwieszone na sznurku. Zbieram się już od jakiegoś czasu, by wykorzystać te motywy w moim pokoju - może w końcu dzięki Tobie się za to wezmę ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Miło się czytało. Ułatwia to praktyczny, ładny wygląd bloga :)

    http://appiappi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi, nice post!! I like your closet very organize!
    xx
    L.
    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  24. you have a very beautiful room!!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń