World Fashion Week Favourites...

23.9.13



Hi! Dzisiaj mam dla was moich ulubieńców z Fashion Week'ów. Tygodnie mody to dla mnie największa 
frajda. Uwielbiam oglądać pokazy moich ulubionych projektantów, potrafię godzinami patrzeć na Fashion TV! Mam nadzieję,że kiedyś na takowy w Nowym Jorku czy Mediolanie pojadę :) 
/ ALEXANDER WANG /

Jak dla mnie, Wang to najlepszy projektant dzisiejszych czasów. Kocham jego pokazy. Mogłabym je oglądać godzinami bez przerwy. W tym roku  zaskoczył mnie dosyć miejską wersją elegancji. Baaardzo podobają mi się jego ramoneski i buty! 

/ DKNY /

Nie byłam zbyt wielką fanką DKNY, aż do momentu kiedy zobaczyłam pokaz na wiosnę/lato 2014. Zaaaaaakochałam się w połączeniu sneakersów ze zwiewną sukienką. Jak dla mnie zdecydowanym numerem jeden są sukienki-ogrodniczki :)

/ EMILLIO PUCCI /

Jeśli chodzi o wieczorowe kreacje to Emillio Puci to dla mnie numer jeden ponad wszystko. Zachwycają mnie jego połączenia kolorów, wzorów i fasonów. Najbardziej spodobały mi się dwie pierwsze kreacje (mod. Joan Smalls) - azteckie wzory w połączeniu ze skórą, ahhhh <3

/ CAROLINA HERRERA / 


Carolina Herrera jest znana głównie z tego,że potrafi pięknie pokazać kobiecy wdzięk. Ten pokaz zapadł mi w pamięci głównie dlatego bo po raz pierwszy zobaczyłam ,że tak zwany "wieszak" może dobrze wyglądać :)

 HOPE YOU LIKE IT! :* 

You Might Also Like

19 COMMENTS

  1. Moim zdaniem Wang najlepszy <3
    Obserwuje i liczę na to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Loved all the grey garments..
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovin' your favourites too! The dresses are gorg! Following you now on GFC. Hope you could visit my blog and follow me too. :)

    xoxo
    Pauchee C.
    http://www/paucheecasimiro.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you so much for your comment!!
    I‘m following you right now!

    http://www.facebook.com/EuphoriasJewelry
    http://euphoriasroom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się kreacje Emillio.
    Obserwuje. :D
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. great post :)
    thanks for follow me! follow you back now on GFC!
    wanna follow also on Lookbook and Facebook?
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  7. I absolutely love your blog and style! So elegant!

    I would LOVE if we could follow each other!!

    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. niektóre outfity mnie się podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. amazing photos ! thanks for sharing !
    Maybe we follow each other !?
    If yes , let me know if you follow me :) I´ll follow back ;)

    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the Alexander Wang collection! Great post, would you like to follow each other on GFC? xx

    www.itslilylocket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oh love the collection by E.Pucci!♥ great post!:)

    www.lorietta.cz

    OdpowiedzUsuń
  12. Loving the Alexander Wang looks amazing x

    www.krystelcouture.com

    OdpowiedzUsuń
  13. i loved emilio pucci's collection, it was amazing. i just discovered your blog and i love it, what do you think about following each other? diannetho.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  14. I LOVE Emillio Pucci's collection, & I've always been a fan of Alexander Wang. Their collections are both so beautiful. :))

    lots of love, Dana Carmella
    Bloglovin' & Blog: Pretty Odd ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Love love A.Wang collection! THanks for sharing it :) xo akiko
    Style Imported

    OdpowiedzUsuń
  16. of course darling, thank u so much. i follow u just i romissed :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I just discovered your blog! I adore it! :) I’m definitely going to be reading frequently! Also, I just started a blog and it’d be amazing if you could check it out and give me suggestions? Thanks hun

    xx Jenna
    http://loveandotherbliss.blogspot.sg

    OdpowiedzUsuń