New bedroom Is coming..

10.7.13


Nowa sypialnia nadchodzi, nadchodzą również pewne wyjaśnienia w sprawie mojej długiej przerwy w pisaniu. Nie było mnie tutaj ok. miesiąca, aleeeee to wszystko z powodu: 

  • Moich dłuuugich przemyśleń na temat tego bloga i sklepu, który za niedługo zostanie w końcu otwarty. Męczą mnie również myśli czy nie założyć videobloga (coś w stylu clothes encoutners albo Amy Lee) :)
  •  Mojego wielkiego siniaka na łuku brwiowym wyglądającego jakby ktoś mnie pobił. Tak, pobiły mnie drzwi. W momencie w, którym miałam wyjść z pokoju, zapomniałam o tym,że za drzwiami jest stos ubrań do prania, a, że właśnie w moim domu robi się remont to wszystko jest wszędzie. Nie mogłam zrobić inaczej jak po prostu odbić się od tych drzwi. Mniejsza o to :c
  • Od kilku dni w moim starym pokoju i nowym pokoju robi się remont więc troszkę ciężko mi pisać tutaj cokolwiek bo po prostu od rana do wieczora coś robimy. Bardzo cieszę się na ten nowy pokój bo w końcu będę miała więcej miejsca i ogroooooooomną szafę. Dzisiaj oszczędzę wam opisywania pokoju, zostawię na to osobny post. Powiem tylko,że będzie przytulnie <3

Zostawiam wam kilka inspiracji i lecę szukać zdjęć do powieszenia na ścianę ;*



 Love ya ;*

You Might Also Like

3 COMMENTS

  1. Też muszę się wziąć za swoją sypialnię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nice pics. they really inspire :)

    follow?
    http://yourfashionboulevard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, jak zawsze podziwiam Twój gust. <3
    Niesamowite zdjęcia, uwielbiam takie. Zawsze te klimaty kojarzą mi się z daleką północą, czy Skandynawią.

    OdpowiedzUsuń